Inici   Blocs   3r   PROPOSTA DE TASQUES (SETMANA DEL 6 AL 10 D’ABRIL)

PROPOSTA DE TASQUES (SETMANA DEL 6 AL 10 D’ABRIL)

PROPOSTA DE TASQUES PER A LA SETMANA DEL 6 AL 10 D’ABRIL

Bon dia, nens i nenes de tercer!!!

Sabem que aquests dies estan sent durs per a vosaltres, però heu de tenir molts ànims i molta paciència i, mica en mica entre tots ho podrem aconseguir.

Com hem d’estar uns dies més a casa i no podem avançar contingut, hem preparat activitats de repàs per no perdre molt ritme ni les rutines diàries. Recordeu que aquestes activitats només són propostes i que en cap cas són avaluables.

La data d’entrega d’aquestes activitats és el dimarts 14 d’abril. Quan entregueu els deures ha de ser en un sol correu electrònic. Recordeu ficar a l’apartat “assumpte”: nom i cognoms del nen/a i, a cada document que adjunteu, la matèria de l’activitat (català, castellà, matemàtiques, medi,…).

El mètode d’entrega pot ser: fer fotografia del full que han fet, escanejar-ho i adjuntar document fet, si és un word ho poden fer amb l’ordinador i enviar-ho, etc.

Belén  (3r A):     canrullconfinament3a@gmail.com

Mª José (3r B):  canrullconfinament3b@gmail.com

Els alumnes que tenen PI han de fer les tasques que hi ha al bloc d’Educació Especial de cicle mitjà. També han de fer les tasques de medi que hi ha a tercer.

Esperem que estigueu tots molt bé!

Fins aviat, un petonàs ben fort des de la distància!

 

HORARI

CATALÀ

CASTELLANO

Ficha de ortografía.

MATEMÀTIQUES

MEDI SOCIAL

EDUCACIÓ FÍSICA

EDUCACIÓ PLÀSTICA



Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.


Codi Anti-SPAM * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.