Anglès P4 (2) – Easter! Pasqua!
Good morning everyone! Bon dia a tothom!
EASTER is already here! Pasqua ja és aquí! Coneixeu la tradició dels conillets i els ous de pasqua a molts països de parla anglesa? Els infants, amb una cistella, han de trobar els ous de pasqua de colors que els conillets han deixat amagats pels jardins. Es diu EASTER HUNT. Mireu quin conte més bonic sobre Easter:
- Pasqua: Easter
- Conillet: Bunny
- Ous: Eggs
- Ous de pasqua: Easter egss
- Hop like a bunny: saltar com un conillet
També m’agradaria molt que escoltéssiu i balléssiu aquesta cançó, tot imitant els moviments del Bunny! Ens ho passarem molt bé. Recordeu:
- Hop: saltar
- Wiggle the nose: moure el nas
- Flop: aixecar i baixar les orelles (amb les mans al cap)
- Shake: moure la cueta
Per últim, també podeu pintar uns ous de pasqua dels colors que més uns agradin: red, yellow, green, blue, purple, orange, pink… Podeu fer-vos fotos i/o vídeos i enviar-los al correu electrònic de les mestres de P4, ens faria molta il.lusió!. Per imprimir i pintar, fes clic:
Ous de pasqua per pintar: eastercoloring
(EDITAT: proveu amb aquesta nova pàgina www, l’anterior donava problemes amb el mòbil. Per prevenir, recordeu de no fer clic a cap anunci). Si no teniu impressora, no patiu, aquí us deixo una pàgina d’internet per pintar amb ajuda de l’ordinador o la tablet:
www.thecolor.com/Coloring/Eggs.aspx
Una abraçada molt gran de l’Angie / A big hug from Angie
Hola Angie la página juganding está dando problemas a varias mamás del cole a mi me enpezo a salir mensajes muy raros en el móvil te aviso por si acaso muchas gracias por lo demás todo súper bien.
Gracias por informar! Saludos