PREINSCRIPCIÓ CURS 24-25!
DEL 6 AL 20 DE MARÇ DE 2024!

COMENÇA LA PREINSCRIPCIÓ 24-25!

Benvolgudes famílies,
Us recordem que demà dimecres dia 6 de març comença el període de Preinscripció pel proper curs 24-25, que finalitzarà el proper 20 de març.
La Preinscripció l’han de realitzar les famílies d’ I3 que inicien la seva escolaritat el curs que ve 24-25 (nens… Llegeix més»

CARNESTOLTES 2024!

Benvolgudes famílies,
Us recordem que la celebració del Carnestoltes serà la setmana del 5 al 9 de febrer de 2024, i ja us podem avançar que el tema de la disfressa dels nens i nenes serà LLIURE!!
Els nens i nenes, la tarda del divendres dia 9,… Llegeix més»

DIMECRES ÚLTIM DIA!

Benvolgudes famílies,
Us recordem que aquest proper dimecres dia 20 de desembre serà l’últim dia del trimestre abans de començar les vacances de Nadal.
L’horari serà intensiu, és a dir, de 9:00h a 13:00h.
Els nens i nenes que es quedin al menjador podran sortir a partir de… Llegeix més»

6, 7 i 8 DE DESEMBRE, FESTIUS!

Benvolgudes famílies,
Us recordem que demà dimecres dia 6 de desembre és festiu per la celebració de la Constitució i el proper divendres dia 8 de desembre és festiu per la festivitat de la Immaculada.
El dijous dia 7 és un dia de lliure disposició marcat pel… Llegeix més»

REUNIÓ INFORMATIVA AFA – CASAL DE NADAL

Benvolgudes famílies,
Adjunt us enviem la informació perquè us pugueu connectar a la reunió informativa que tindrà lloc el proper dilluns dia 4 a les 20:00h (via telemàtica) per rebre informació sobre el Casal de Nadal organitzat per l’AFA de l’Escola i l’Associació C.E. Gadex.
La Direcció.
Llegeix més»

IMPAGATS A L’ESCOLA

Benvolgudes famílies,
Un cop més ens veiem en l’obligació de posar en el vostre coneixement el tema dels impagats pel que fa al material escolar.
Actualment, a dia d’avui, el deute de les famílies amb l’Escola és aproximadament d’uns 10.000€, alguns d’aquest curs i la majoria de… Llegeix més»

RESULTATS ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR

Benvolgudes famílies,
El passat dijous dia 23 de novembre es van celebrar les votacions a les candidatures que es van presentar per formar part del Consell Escolar de l’Escola.
El resultat és el següent:
Entren a formar part del Consell Escolar de l’Escola, com a representants de les… Llegeix més»

BEQUES DE MATERIAL 23-24!

Benvolgudes famílies,
Ja ens ha arribat el llistat de les Beques de Material corresponent a aquest curs 23-24.
Comentar que els diners encara no han arribat. Els diners correponents a les Beques de Material s’utilitzen pel pagament del material escolar d’aquest curs 23-24. Recordem que, en el cas… Llegeix més»

ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR

Benvolgudes famílies,
Un cop exhaurit el plaç de presentació de candidatures per formar part del Consell Escolar de l’Escola (sector famílies), comuniquem de manera oficial les candidatures presentades:

• Mª del Mar Salla Pérez
  • Mª José Marín Moreno

Recordem que les votacions es podran realitzar el proper dijous 23 de… Llegeix més»

HORARI DE L’ESCOLA

Benvolgudes famílies,
Volem informar que, a partir del proper dilluns dia 13 de novembre, les portes de l’Escola s’obriran a les 8:55h i a les 14:55h, i es tancaran a les 9:00h i a les 15:00h.
Demanem puntualitat, ja que l’alumnat ha d’estar a les aules a… Llegeix més»

ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR 23-24

Benvolgudes famílies,
Aquest any hi torna a haver eleccions al Consell Escolar de l’Escola, l’organ format per la Direcció del centre, els representants dels mestres, els representants del sector de famílies i pel representant de l’Ajuntament de Sabadell.
Seguidament podreu trobar la convocatòria de les eleccions signada… Llegeix més»