NORMATIVA COVID MENJADOR
PRESTACIÓ DEL SERVEI DE MENJADOR ESCOLAR EN EL CAS DELS USUARIS DEL MENJADOR ESCOLAR AFECTATS PER LA PANDÈMIA PER LA COVID-19 – CATERING
Benvolgudes famílies,
A partir del proper dilluns 5 d’octubre es posarà en funcionament la nova normativa del Menjador Escolar pels casos d’alumnes que es trobin confinats a casa per motius d’una quarentena pel Covid-19, i és la següent:
– El servei de menjador és per a tots els usuaris del menjador que ho sol.liciten si el seu grup està de quarentena o per tancament total del centre, tant els que reben ajuda com els que no (sempre i quan siguin fixes).
– La família haurà de recollir al centre el menú per emportar a partir de les 13:00h. En el cas que la família no pugui desplaçar-se a buscar els menús, podrà autoritzar altres persones per recollir el menú en nom seu.
– El preu d’aquesta modalitat de menú és la mateixa que per al curs 2020-2021 per a un usuari habitual del servei i es seguirà el menú establert per al centre.
– El menú per emportar ha de constar de primer plat, segon plat, pa i postres i es servirà en envasos nets i d’un sol ús.
– El menjar es consumirà el mateix dia, abans de dues hores des del lliurament de la bossa.
– La responsable de menjador es posarà en contacte amb les famílies que hagin de fer ús d’aquest servei de manera individual.
La Direcció.